Popmart känner sig utseendefixerad

På tiden när jag låg i lumpen, 5-6 år sedan, var det ett tag ett rockband som tycktes mig florera överallt. De som jag fasnade för var nog framför allt derar style. Det såg ut som om de kom från en tid mellan 1968-1970 typ. Trasiga jeans, skägg och stora och långa frisyrer. Dom kom från den amerikanska södern och bestod av tre bröder (med en präst till farsa) + en kusin, alla med efternamnet Followill. Nu i höstas kom så Kings of Leons fjärde album och åter igen ser jag dem överallt. De lilla jag har hört av de nya albumet tycker jag låter bra men de är betydligt mer "styleliststylade". Alla utom trummisen Nathan har klippt sig t ex. Ahhhh... Ett helt annat band. Nå ja, skönt att det bara är på utsidan.


Så här ska de se ut.

Tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0