Tillfälligheternas spel

Igår kväll satt jag och lekte med mitt itunes. Av någon anledning så satte jag på lite Fibes, oh fibes! och tänkte: Nu var det ju ett tag sedan man hörde ifrån Fibes, tre år sedan faktist. Detta firade jag med lite nostalgi och la in mina favorit fibes i ipoden.

För mindre än en halvtimme sedan satt jag och lyssnade på P3 populärs "flipp eller flopp" och gissa om jag tyckte det var roligt när en ny låt från Fibes, oh fibes! började spelas. Låten hette "Love child" och var lite mer pop än tidigare. Jag gillade låten men det var inte det som var grejen med detta inlägg. Det var snarare bara att jag tyckte det var en kul tillfällighet med tanke på gårdagens tanke. hahaha...

Tack

Kommentarer
Postat av: Elin

Whohaha

2009-04-22 @ 20:14:53
URL: http://egoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0