Popmart förklarar

Nu hade jag tänkt att berätta lite om hur jag hade tänkt mig  framtiden för denhär bloggen. Jag har tänk att slut skriva en massa skit bara. Det kan man väl iofs säga att jag redan har gjort eftersom jag inte har varit så aktiv bloggare de senaste månaderna men jag hade ändå inte tänkt att förklara min blogg för "död". Istället har jag tänkt att, iaf försöka, skapa min egen musikblogg. Musik är ju ändå ett ämne som jag tycker att jag både kan och vill skriva om. Jag annser inte att det ska handla om "det senaste" men det ska heller inte handla om nån slags retro. Nej, det kommer nog att bli en salig blandning. Bara åsikter och funderingar om sådant som råkar ha hamnat på min skivtallrik, i CD-spelaren, i datorn eller nått jag kanske hör på radion som jag tycker kan vara värt att ta upp. Skulle det kunna vara något som intresserar er läsare? Om inte så kan ni ju bara skita i och läsa det!

Jag avslutar detta inlägg med en bild på kanske världens bästa band. Fast dom har inte gjort så mycket på ett tag nu.


Tackar tackar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0