Ehh... Hur tänkte dom nu?

Oj, nu uppdaterar jag igen. Från ingenstans är popmart tillbaka med sina små problem och funderingar. Satt alldeless nyss och kollade på reklam på TV och vad får jag se? Jo, en reklamfilm för en viss modebutik som slagit på stort och införskaffat rättigheterna till Bowielåten "Fashion". Visst, en bra idé för en klädaffär. Mitt problem är att det är Brolle som framför låten. Jag gillar det inte. Detta kommer göra att iaf jag kommer byta kanal så fort denna reklamsnutt visas. Kanske ingen större förlust för varken klädbutiken eller tv-kanalen men men... jag visar mitt missnöje på detta sätt.
Här kan ni se hur det ska låta

Tackar!

Kommentarer
Postat av: EgoElin

wooohoo. Pop-mört!

2008-09-16 @ 10:14:13
URL: http://egoelin.blogg.se/
Postat av: Sirhi

Det är väl inget fel på brolle ;)

2008-09-16 @ 13:22:41
Postat av: Mirja

Brolle är snigg!

2008-09-30 @ 10:27:31
URL: http://plums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0