Popmart is glad to be unhappy

Jag är inte så glad som jag vill ge sken av just nu. Det känns som att jag inte gör något annat än att plugga, och ibland gör jag ju inte ens det. Idag har jag tex inte läst ett ord. Fast de e klart... Det är ju lördag. Men vad gör jag istället? De roligaste jag gjort idag är typ spelat Tv-spel. Wow... Vilken lördag! Dessutom har jag redan klarat det spelet som jag spelar en gång. Var ner en sväng till Petter och Lotta också. Där införskaffades tre nya skivor (till en pening av 135 svenska kronor). Det livar kanske upp lite. Men nu ligger en gamal skiva på tallriken. Och inte är det så glatt heller. The THE är ingen humör höjare direkt men skönt bra. Jag orkar inte ens dötitta på tv ikväll. Allt är tråkigt! Inspirationen är lika med noll. Känns som att jag kan ruttna bort här i min lägenhet. Fan va gött de hade varit!

Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0