Nu är sommaren här

Gud vilken bra helg det har varit. Det började med att jag åkte till Falun i fredags. Där hade Falukalaset satt sina klor i staden. Jag slog en pling till Fredrik för att höra vad han skulle göra på kvällen. Han sa:
-Kräftskiva hos mig kl 19.
Kräftskiva i Maj. Visst låter det absurt men hans föräldrars frys hade pajat så han kände sig tvungen att rädda ett paket kräftisar. Det var fruktansvärt kallt! Så kom det en flicka som lånade min keps. Det är väl åkej tyckte jag. Sedan försvann hon spårlöst när vi gick ner på stan. Jag vill gärna ha tillbaka den.

I lördags vaknade jag tidigt och gick en sväng till bibblan och sedan tillbaka till Fred och bakisdejtade. Det var städdag på järnet så vi fick hjälp att få bort fredriks sopberg som han har haft på balkongen och i hallen. Sen gick vi och satte oss och drack öl med Mattias och hans vänner utanför däckolle. hehe... vilket ställe. Där inträffade en rolig sak. En bil kommer förbi körande. Genom rutan sticker en man ut huvudet och tittar på oss, så tar han i för kung och fosterland och skriker:
-Knulla!!!
Haha... mycke konstigt folk finns de.
Daniel kom förbi oxå och Melén gav honom genast smeknamnet Gustav Vasa. Kungligt sällskap alltså.
På kvällen gick vi till Åsa och kollade på ESC. Det var jättetrevligt även fast det inte gick så bra för våra favoriter. Jag ringde faktist och röstade på Frankrike. Drog oss vidare till O'lerrys där det blev dans och sång. På vägen hem hende nog helgens mest underliga händelse. Efter att ha lättat på blåsan upptäcker jag att jag tappat spännet på mitt skärp. Apa! Kommer aldrig mer igen.

Idag har jag varit skitbakis så jag har inte orkat göra så mycke men denna helg kommer jag minnas.

tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0