Back to life

Hmm... Dags att återuppväcka den gammla bloggen från de döda.Frågan är bara hur bra det kommer att gå? Jag har ju inte orkat ta mig tid att skriva här på ett bra tag och snart är det sommar och vem kommer då orka sitta och skriva här då? Jaja, jag ska försöka iaf. Förhoppningsvis till glädje för er läsare. Jag har ju fått lite klagomål nu när den har legat i graven.

Var har hänt sedan sist då?
Svar: Mitt liv har väl inte tagit så stora vändningar sedan sist även fast det var flera månader sedan. Känns bara som jag har mått jäkligt bra nu under våren. Det som har dragit ner humöret något är väl skolan och min ipod. Skolan är ju vad det är. Ganska så kul men ändå en källa till ångest. Har t ex nu en jobbig jävla fältstudieuppgift som ska vara klar imorgon och jag vet inte hur jag ska få till det men det ordnar sig alltid.
Ipoden har börjat krångla oxå. Det är en riktig humörsänkare. Nått jäkla glapp i hörlurskontakten. Grymt störigt, och det är inte hörlurarna det är fel på för jag har testat med ett gäng olika lurar och det är samma sak. Fan, mitt bästa materiella köp någonsin klarade bara 2 år innan den gav upp och nu känner man sig naken när man går ut.

Ser inte ut som att det blir så mycke festival i sommar heller. Hultsfred har varit avskrivet sedan länge. Jag och Frej hade tänk åka på arvika istället men så skulle Feffe jobba den helgen så nu vet jag inte hur det blir. Jesper hade ju, vid månadsskiftet, ett erbjudande om att hänga med honom på Peace and love så det kanske blir en tripp med honom till borlänge istället. Vi får se.

Det får vara bra för nu. Välkommen tillbaka bloggen :) ska försöka hålla liv i dig

Kommentarer
Postat av: EgoElin

välkommen tebax mörten :D

2008-05-21 @ 18:11:33
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0