Måste sluta tappa mina kepsar

I fredags var jag på lite ferre hos min klasskompis Emma och hennes mamma var kvällen till ära med i postkodmiljonären. hehe... Jag fick i mig lite för mycket alkohol för jag har nu haft min första riktiga minneslucka. Gaahh!!! Minns inte när vi gick därifrån och kom till kåren. När mitt minnet kommer tillbaka träffar jag Mattias och så går jag iväg. Men något känns fel. jag är säker på att jag har tappat nått. Fan! Kepsen! Igen. inte morfars keps dock, men ändå. Emma hävdade iaf att jag lämnat den hos henne så jag hoppas på att jag får den på tisdag men annars är det väl inte hela världen men vad lär jag mig av dehär? Håll i hatten.

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

lägg din röst i dagens henrik utmanar ^_^
http://livetsomhenke.blogg.se/1212266351_4henrik_utmanar_o.html

2008-06-01 @ 19:44:24
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0