It's like that...

and that's the way it is!

Känner mig tvingad att skriva nått för att försöka hålla liv i bloggen. Jag är inne på Run-DMC just nu. haha... De e e vad jag kallar hiphop! Nice. Mindre nice var väl att jag missade hultsfred! Fick lite pikar av Sandra för att jag inte var där. Jag fick höra lite på Håkan genom tellefonen men det hördes inte så bra. jag får ta igen på Peace and love. Nu är de bestämt. Jag ska vara funktionär. De e den vägen man får gå när biljeterna är slut.

Student i helgen var det mä. Hade inte så många att gratta. Var hos Pers lillebror. Sen gick vi till Samuel och kollade på fotboll och Indiana Jones, den tredje filmen. Inte den bästa film jag sett direkt men jag fick iaf världens skönaste fylla av det, till skilnad från i onsdags. haha... Jag har studenter i frysboxen.

jaja, tillräckligt för nu. Vi får se när jag återkommer. Tack!

Kommentarer
Postat av: egoelin

håkan va fantaastisk :D

2008-06-17 @ 14:49:06
URL: http://egoelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0