Life's too short to hurry

Hej igen!
Det var ett tag sedan. Just nu känns det som att jag behöver skriva av mig lite, men jag vet inte vad jag ska skriva om. Inget är som man tror. Verkligen inget och nu måste jag glömma saker som jag inte vill glömma, igen. En stor klump i halsen ständigt. Var rätt jobbigt i skolan igår. Man vill ju inte börja storböla under en föreläsning. Jag sover iaf rätt bra, iaf 4-5 timmar per natt. Matlusten är det sämre med men jag klarar mig. Jag tvingar i mig maten. När Joanna lämnade mig var det tvärt om. Då kunde jag äta men inte sova. Jag tror att det beror på att  "Joannainsidenten" härdade mig lite. Det är faktist lättare att tvinga i sig mat än att tvinga sig att somna.
Fast jag fattar inte att man hinner med så mycket kul på så kort tid. Första MSN-kvällen, när hon var här första gången, när jag var i Vetlanda första gången, mellandagarna och nyår, rockbjörnenresan och så förståss allt roligt telefonpratande. Kommer sakna dig Sandra.

Bye bye love,
bye bye happiness,
hello loneliness
I think I'm gonna cry 

Kommentarer
Postat av: Elin

Men då :S

2008-02-07 @ 16:50:06
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0