Är det förstört?

I helgen har jag varit i Falun. Det hela började med ett MMS från Fredrik. Han hade rakat av sig håret. Chocken var total. Det visade sig att han varit och oppererat bort en bit hud från skallen. Vi satte igång med att fila på en ny låt. Det kommer att bli fint till sommarens festival. Senn gick jag hem för att sova. Det gick inte så bra men det har jag redan skrivit om i ett annat blogginlägg.

Under Fredagen var jag väldigt trött hela dagen. På Eftermiddagen gick jag till Mattias där även Fred var. Redan efter första ölen kännde jag faktist att denna kväll inte kommer sluta bra. Redan när vi gick till Jonny (ca. kl. 20) kännde jag mig full. Hos Jonnys kompis var det försåss trevligt och jag kunde stöta ifrån mig mina problem ett tag men det slog tillbaka mot mig. När vi hade kommit ner till krogen drabbades jag utav kanske den värsta bitterhetskänslan jag någonsin kännt. Det var fruktansvärt. Ville bara bort. Jag gick hem själv storbölande. Hemma fick Mamma och Pappa vara psykiatriker ett tag men tillslut somnade jag.

Lördagen tillbringades hos Samuel som just nu är gräsänkling. Vi åt pizza och kollade på Varan-tv. Sen åkte vi ut till Åsa som hade lite födelsedagsfest. Grattis Åsa! Jag drack folköl. Det visade sig vara ett bra drag. Jag och Samuel kom till Engelska men efter en öl gick vi hem till Samuel och hade lite mantalk. Det var trevligt. Tack Samuel.

Tack för att ni läser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0