A hard nights day

Asså shit... Sist skrev jag att jag kunde sova på nätterna. Det stämde iofs då men i natt har jag inte sovit mycket. Somnade nog mellan halv fem och fem. Jag låg och tog bort en massa SMS från Sandra. Det känndes jävligt konstigt. Det gör mig förbryllad att hon gjort slut med tanke på vad hon skrivit till mig för inte alls så länge sedan. Hon fortsätter också att skicka SMS. Det gör mig också förbryllad. Hon borde vilja glömma mig tycker jag. Hon säger att hon är orolig för mig. Visst är jag kärlekssjuk men jag mår inte så dåligt så att jag överväger att göra nått dumt. Inget som hon behöver bry sig om. Jag har mina vänner och mina förälldrar. Ändå går jag runt och väntar på de där SMSen eftersom att jag tänker på henne oxå. Nä, va fan ska man med kärlek till? Jag saknar Sandra!

Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0