19-2000

Med risk för att låta som att året fortfarande är 2002 så säger jag Gorillaz är ett grymt cool band!

Förövrigt så satt jag tidigare idag på min kammare och lyssnade på radioprogrammer Christer i P3. När dom har programpunkten "Vad gör du just nu?" så får dom in ett telefonsamtal från en kille som sitter och kör bil ut till sin familjs torp. Där ska han lära sig spela trumpet. Jag tänker "det där känner jag igen" och rösten känner jag oxå igen. Det var Fredrik som hade ringt in... Haha... Han fick till och med spela en liten snutt. Det kommer bli skitbra tror ja men fattar ni va chockad man blir. Han skulle få vara med nästa vecka igen och berätta hur de hade gått så då ska jag lyssna igen.

Tack

Kommentarer
Postat av: freddie

nu har halva bandet iaf spelat live i p3, när ska hela bandet göra det?

2008-02-23 @ 14:41:22
Postat av: Elin

När jag å Tanja får våran egen radioshow så lovar jag att ni ska få spela där!

2008-02-24 @ 16:40:07
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Elin

Varsågod!

2008-02-25 @ 11:17:50
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Cajjan

Det känns som det var 2002 du skrev något här senast

2008-04-21 @ 10:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0