Och jag tror att jag har problem

Ibland känns allt bara jobbit. Idag har jag tänkt rätt mycke. Ibland kommer en tanke att varför kunde hon inte ha gjort mig illa på riktigt så att jag skulle vilja glömma fast det är jag väldigt glad över att hon inte gjorde. Det känns bara så hopplöst. Att vara tvungen att glömma någon som man inte vill glömma. Men vem e jag att prata om problem. Jag har ju egentligen allt jag kan önska mig. Ja, förutom en sak då men vad är olycklig kärlek egentligen när det finns svält, sjukdommar och ond bråd död i världen. 

Kommentarer
Postat av: Elin

Ibland är dä inte bättre att bli gjord illa på riktit. Tro mej. I know.

2007-09-11 @ 19:07:38
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0