känner sig gammal i sin ungdom

ännu en vecka är slut. Tiden flyr sin kos. Å här sitter jag och bloggar igen.

I helgen var jag hem till Falun. Jag gillar Falun. Jag borde nog flytta dit igen. I Lördags följde jag me mamma å pappa till borlänge. Jag är nog en av få som gillar den staden oxå. Det finns ju någon form av rivalitet mellan dom men de skiter jag i. Jag gillar båda. I Borlänge köpte jag en ny kamera. Jag lyckades ju ha sönder den gammla. Sen träffade jag Jesper på systemet. Han hade lite brottom verkade det som.

På kvällen träffade jag de vanliga gänget fårskallar och tog en buss ut till herrhagen. Åsa skulle ha fest. Vi drack varandra till och hade trevligt och sedan åkte vi till stan igen. Engelskas kariokemskin har bestämt sig för att hata mig och fredrik för den krånglade just när vi skulle sjunga. Vi gick vidare till harrys. Där dansades de friskt. 100spänn i inträde var de ju förståss inte värt men jag gick in ändå. Fan. De slutade me att jag tappade bort folk och gick då istället hem till samuel o caj. träffade dom på vägen. vi pratade lite skit å sen gick jag hem till min säng på tvärvägen. hem ljuva hem.

Tack

föresten! Om all var puckelryggiga skulle de då heta puckelrygg?

Kommentarer
Postat av: Elin

Dä är som mä hultsfred/vimmerby. Rivalitet.

2007-09-16 @ 21:59:56
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0