Destruktiva tankar

Jag håller på att bli tokig. Varför kan inte hon vilja ha mig. Jag tänker bara på hur kul vi har haft och kan inte släppa de. Lunarstorm, Våren, Hultsfred, Midsommar och resten av Sommaren. allt som var så bra. Varför föddes jag inte i småland? Och varför har jag så bra tålamod. Det känns som att jag snart kommer göra nått dumt. Nått som får henne att hata mig för evigt. Måste hålla mig tills det går över. Jonny sa till mig i Lördags: "Skit i de! Mister man en så står dig tusen åter". Det stämmer kanske men jag vill inte ha tusen. En räcker gått och väl. En Joanna!

Förlåt om du läser men jag var tvungen :/

Kommentarer
Postat av: Elin

oops. jag har inte läst.

2007-09-05 @ 22:38:55
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0