Blir förvirrad

För det första så gör PM-skrivandet mig helt kokobäng. De ska in på onsdag. Jag hoppas att det har klarnat lite då.

För det andra så förstår jag inte varför Joanna typ vägrar att bekräfta att "we dated" på facebook. Jag menar även fast det är slut så kan hon väl ändå inte förneka att vi var tillsammans. E kanske inte så stor grej men ändå. Jag tycker då iaf att det var skitkul så länge det varade. Nä, förvirrad gör det mig!

Kul helg det har varit då för övrigt... Inte. Har läst doktorsavhandling typ kanske 8-9 timmar per dag och idag är det söndag och jag har börjat skriva PM. Dispositionen går åt h-vete.

Tack till alla som läser. Ni får gärna lämna en komentar. Det uppskattas

Kommentarer
Postat av: Elin

Hm..va luuurit.

2007-09-23 @ 19:21:01
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0