Vilken filmhelg det blev

Ja, i helgen var jag i Falun och hängde med mamma och pappa. Vi var på bio igår och såg på ratatouille. Den var faktist jävligt rolig även fast jag och mina förälldrar drog upp medelåldern rätt så mycket. I och för sig så hade ju de flesta kidsen med sig sina förälldrar oxå men jag var nog absolut det älsta barnet. haha...

I Fredags fick jag senaste numret utav Sonic och som vanligt kastar jag mig över den... och nu har jag en ny favo. Kevin Michaels "We All Want the Same Thing"! Så nu blir det till att köpa skivor snart. Mandos nya kommer ju till veckan också :D

Tack

Kommentarer
Postat av: Elin

Bio är överskattat.

2007-10-21 @ 19:52:53
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0