Tack å lov

Japp, tillbaka hemma efter en helg i Stockholm. Det har varit kul men jag är ändå jävligt glad att jag inte bor i den staden. Springa hit och dit hela tiden. Nä skönt att komma hem!

Vad har vi gjort då? I Fredags när jag kom så fick jag sitta och vänta på Ellinor ett tag. Hon slutade inte förrän kl 17 och jag kom 16.30. Men när hon kom gick vi och handlade mat. Tacos... Mums. Sedan tog vi tunnelbanan hem till henne och gjorde i ordning maten och åt. Efter maten blev det idol, chips och glass. Kanske inte så nyttigt. Och när mor och far dökupp så hade ju dom givetvis köpt en massa godis oxå.

I lördags gav vi oss ut på shoppingrunda. Det blev ett par nya skor och en ny adidasjacka för min del. Kollade efter ett par nya jeans oxå men hittade inga. Eller jo det gjorde jag men inte i bra storlek så det får bli en annan gång. När vi kom hem igen vid 19-tiden var jag aptrött.

Idag var vi på Roslin-utställningen på nartionalmuseum. Det var också kul. Sen blev det fika och lite mer spring på stan innan jag hoppade på bussen till Gävle och nu är jag, om möjligt, ännu tröttare än jag var igår.

Tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0