Min Söndag

I morrse vaknade jag av att mamma ringde.
- Godmorgon Martin! Väckte jag dig?
- Nja, jo, de gjorde du.
- Vi hade tänkt komma och hälsa på dig.
Så mamma å pappa har alltså varit här idag. Känns skönt att umgås med någon lite då och då. Haha... Vi va till Willy:s och handlade. Det gäller att passa på när pappa kommer med bilen. Sen var vi ner på stan och käka. Det blev thailänskt. Risnudlar i singapor-stil. Jag blev supermätt. När vi kom hem igen blev det kaffe och farsan fasnade i mina Lucky Luke. Mamma satt säkert en kvart och väntade på honom. När han väl lyckades slita sig så passade han på att sno tillbaka sin Winnerbäckskiva. Attan oxå. 

Tack 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jävla din pappa. Låt dej ha kvar skiiiiiivan

2007-10-14 @ 22:08:43
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0