"LSD, någon?"

Ja, nu e Kent tillbaka. Sitter och lyssnar på den nya skivan just nu. Helt åkej faktist. Jag har iofs inte förvänntat mig så mycket. För visst har dom blivit lite trötta.? Senast de fick ihop det ordentligt var ju på Hagnesta hill lixom. Men som vanligt med Kent så finns det vissa sköna låtar ändå. Inledningsspåret "Elefanter" tycker jag är en skön bit. Även "Colobus" och "Vy från ett luftslott" e riktigt bra. Var på listan, över Kent-skivor, Tillbaka till samtiden hamnar vet jag fortfarande inte. Har ju inte lyssnat på den så mycket än men den är då ingen Isola  eller Hagnesta Hill så bättre än trea kommer den inte.

7/10

Tack

Kommentarer
Postat av: Elin

Kent..sådäääääääär.

2007-10-16 @ 21:14:46
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Anonym

jag tycker nya kentskivan var den sämsta de någonsin gjort. tyvärr

2007-10-17 @ 09:56:48
Postat av: amanda

det var jag som skrev det där om nya kentskivan. mitt namn råkade visst försvinna

2007-10-19 @ 10:53:55
URL: http://mandz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0