Det där bananskalet asså...

Jag tror jag lägger ner dedär med mattelärare... Var å snackade med en studievägledare igår och för att kunna komma in på matte så behöver jag, precis som jag trodde, läsa in Matte D men även Kemi B, Biologi B och Fysik B. Detta skulle göra att jag måste plugga ett år extra. En lång resa som jag inte vill ta. Så jag måste nog tänka om nu. Det blir nog religion istället. Engelska eller Svenska känns ju inte som några alternativ. Språk är ju inte min starka sida direkt. Jaja, vilken vändning livet kan ta. Inget blir som man tänkt. verkligen inget. Fan oxå.

Tack

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit happends, som jag brukar säga :S

2007-10-09 @ 14:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0