ännu en dag i min ensamhet

Vad gör jag med mitt liv egentligen. Sov länge i morse. Läste i två timmar. Åt frulle skitsent. Kaffe å snus på de. Tog sedan en dusch. Läste lite till. Nördade kanske lite vid datorn. Läste lite igen. Så har de blivit kväll och jag känner mig nöjd med dagen. Hallå. Jaja. I helgen tänker jag åka till Falun i alla fall. Var ju ett tag sen sisst nu.Då får man väl ta tag i sitt liv.

Dagens visdomsord: Den som sätter fötterna i samma toffel får jävligt svårt att gå.

tack

Kommentarer
Postat av: Elin

mina billösa dagar såg ut ungefär så. men idag har jag varit på turné minsann!

2007-10-02 @ 21:55:05
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: freddie

woho! mårten ärar oss med ett besök!

2007-10-03 @ 11:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0