Snart har helgen vecka 48 tagit slut

Haha... Vilken helg det blev. Om vi börjar från början. I Torsdags tog jag tåget till Falun. Där höll mor på att baka bullar. Smaskens.

Fredag: Jag var ner på stan tillsammans med mor. Det slutade med att jag var ett par jeans rikare och en räkmacka mättare. Sedan bar det av hem till Frej. Han hade rakat av sig muschen. där vi repade lite och började fundera på nya låtar. Vi måste förnya oss. Haha... På kvällen blev det chips och idol och lite Hannibal. Då kom snönn. Jag fick pullsa hem från Fredrik... 2mil i meterljup snö. Nått att berätta för barnbarnen om några år.

Lördag: Ringde Fredrik. Vi skulle ut på utflyckt med Linda, Ambjörn och Garnet. Vi fick sitta rätt länge hos Linda och vänta innan Ambis och Garnet dök upp. Men vi hade kul ändå. När dom väl kom åkte vi ut till stångtjärn och grillade korv. Det var kallt. Sen åkte vi hem till Linda igen och kollade på Buggsy Malone. Den var skitbra. Efter filmen började festandet. Vi gick hem till Fredrik och gjorde en drink i hink. Engelska nästa, och allt vad det innebär. Kareoki som vanligt men Fredrik blev tjurig när jag valde S club 7 Don't stop moving. Han kunde inte texten sa han. Då blev jag lite tjurig på honom. När vi sedan gick så försvann alla och jag var säker på att jag hade tappat nått ur min väska. Jag gick själv hem till fredrk och knackade på men ingen öppna men gick upp till Jonny istället och käkade kyckling med ris och sedan somnade jag på hans soffa.

Söndag: Vaknade allderles för tidigt och ville dö... Mindes inte särskilt mycket utav vad som hade hänt efter att vi lämnade Engelska. Och när tjejen som var hemma hos jonny påstod att hon hade träffat på mig på Etage så blev jag orolig. Jag ringde Frej men enligt han så gick vi från engelska typ 10 i 2 och då tar jag det för väldigt osanorlikt att jag skulle ha hunnit med att ta mig in på Etage i 10 min.

jaja... Jag hade kul i helgen iaf och nu orkar jag inte skriva något mer. Tillbaka i gävle är jag.

Tack


Kommentarer
Postat av: Elin

Hihi vilken händelserik helg du har haft mörten =)

2007-11-04 @ 19:49:55
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Samuel

Var det inte vecka 44 som tog slut nyligen? Fast det är ju lite tidsskillnad botåt Gävle iofs.
Kul att se dig i lördags. Lycka till med uppsatsen så ses vill väl.

2007-11-05 @ 20:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0