Shibuya

Jaja, då är det dax för årets höjdpungt. Uppsatsen. 10 veckor utav pluggångest. Hoppas iaf att det går bättre än B-uppsattsen. Jag blev aldrig riktigt nöjd med den. Men nu känns det som att mina funderingar är genomförbara från början. Tänkte göra en presshistorisk undersökning utav Gävles lokaltidningars rapporteringen från kärnkraftsolyckan i Tjernobyl. Fick idén utav Daniel (Nordkvist asså) för ett tag sedan. Tack Danne! Har ingen frågeställning än så länge men det ska väl inte vara så svårt att komma på om man börjar läsa lite litteratur i ämnet.

Dagens blogg klar. Tack

Kommentarer
Postat av: Daniel

jag känner mig hedrad!

2007-11-05 @ 23:50:35
Postat av: Elin

Dä låter mycke mycke intressant..hmmm

2007-11-06 @ 11:21:01
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: freddie

Förlåt Martin, men nu måste jag mobba dig lite för dina stavfel, höjdpungt...

Det låter som någon förhöjd testikelpåse.

Eller eventuellt någon som sjunger S Club 7 låtar.

puss

2007-11-06 @ 13:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0