Men klaga

Ja, Jag har inte skrivit nått här på ett tag. Men jag känner inte för de. Usch... Det blir ju mest bara en massa tramms men här kommer det nått iaf.

Det är fredagskväll och jag har tagit det lugnt. Kollat på Idol. Fan, vilket skämt det har blivigt i år. Asså Carola som jury-gäst. Tillåt mig skratta. hahaha... Hennse krav för att ställa upp måste ha varit:

1. Att få en fetare entré än de tävlande.
2. Att hennes namn skulle nämnas minst en gång i varje mening i hela programmet
3. Att få sjunga själv

Och sen kan jag tänka mig att tv4 fick punga ut med en riktigt stor summa pengar till på köpet oxå. jaja... Det var de.
Tack!


Kommentarer
Postat av: Gerry

haha. instämmer helt om carola. en av sveriges mest överskattade människor.

2007-11-17 @ 19:06:21
Postat av: Elin

Fååångad av en stoooormviiiind (8)

2007-11-18 @ 12:36:14
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0