Vad händer i helgen?

Jag ska hem till Falun i helgen. Men Fredrik är inte hemma. Vad ska jag göra då? Jag måste ju fortsätta skriva i alla fall. Ca 3 veckor tills portföljen skall vara klar. Det ska jag nog hinna. Sen får jag väl kolla runt lite om nån vill hitta på nått.

Vad gör jag ikväll då? Joanna är ju på fest så jag snakar inte med henne men jag ska nog iaf försöka att börja på att avsluta pm:et. Har ungefär en sida kvar att skriva. De kan jag hinna om jag bara kommer igång. Det skulle vara skönt så jag kan ta det lite lugnt imorgon.

7 dagar kvar nu...

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja dä måste kännas hemskt å inte ha nån å prata mä på msn :Z

2007-05-17 @ 21:22:31
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Elin

Jag kommenterar helt enkelt en gång till.

2007-05-19 @ 14:13:20
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: joanna

fyra dagar kvar nu hihi

2007-05-20 @ 17:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0