Sköna Maj, Välkommen

Idag är det första maj men jag har inte gått i något förstamajtåg. Nej, jag tog mig en tur i skogen istället i morse. De gick tungt. öskar jag kunde ta mig tid att springa lite oftare. Och inte festade jag igår heller. Men de va lika bra de. Jag känner inte för att festa. Just nu känner jag bara för att sluta skolan. Suck! Men när den e slut e de sommar för hela slanten och de börjar direckt med ffffff-festival och sen hultsfred. Men allra först så ska Joanna komma hit på torsdag. Se vad vi hittar på. Jag är lite nervös fakist men de e nog ingenting emot vad hon e. Stackarn.

Jaja, cirkus 51 timmar kvar nu :D Tack för nu.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag känner inte heller för å festa. men jag råkar göra dä ändå ;) å jag brukar ha kuul! Men mä springandet verkar dä gå åt helsiike för mej. Du är dukti. Ballt att ni kan börja räkna timmar nu! va inte nervösa..ni kommer få en toppentid ihop ^^

2007-05-01 @ 17:17:37
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: joanna

nu jäklar gör dom flygfäna uppror i magen ;)

2007-05-02 @ 11:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0