Pragmatism

Ännu ett bandsläpp till sommarens festival har kommit idag. De va både lite smågodis å något riktigt äckligt. Inget sådär supergott då men de får man ju inte varje gång. För att börja med de goda så säger jag Shystie, Maria Hirasawa och The View. Den äckliga var naturligtvis Turbonegro.

Vad ska man säga om dessa norska rockrövar. 2002 hade dom en riktig hype men jag såg dom ändå inte då. Jag såg dom istället 2003. Den ända låt jag tycker kan vara nått att ha e väl bara get it on men när dom ska hålla på och "åhhh åhhhh åhhh... I got erection" blir de bara så jävla töntigt. Min åsikt. I år kommer jag defenitivt inte att se dom.

Annars har jag varit i skolan idag och planerat vårat seminarium om några olika pedagogiska filosofier. Jag fattar inte så jätte mycke utav de men det ordnar sig nog. Annars får jag väl göra om de nån gång.

Jag längtar tills imorgon. Jag är ändå inte så himla hisspig än så länge men det kommer väl. 27 timmar kvar nu typ. 


Kommentarer
Postat av: Elin

Dom ä lika äckliga som jag å Tanja typ y7
Ja..nu ä dä knappt ett dygn. Gillar hn oxå bamse? I så fall kan du ju läsa dä under täcket för henne..hihi

2007-05-02 @ 16:46:47
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0