ojoj...

... Jag har vist glömt att skriva om mitt liv två dagar i rad nu. Då får ni två i en nu.

Igår var jag duktig tycker jag. Jag gjorde klart en utav mina uppgifter. Jag hann även ta mig ut i skitvädret och åka ner på stan. Där träffade jag Emil. Vi gick och tog en kopp fika och en macka. annars hände de inte så mycket.

Idag då? då har jag varit på steneberg och tagit igen den vfu som jag hade kvar. Där hände det inte heller så mycket. Dom kollade på en långfilm om Martin Luther. De var ju iofs lite passande eftersom att det var jag som hade undervisat dom om honom. Anna-Karin sa att det hade gått bra för de flesta på de provet oxå. Då blev jag lite glad.

imorgon ska jag till skolan och ventilera mitt PM. Hoppas de går bra för jag orkar inte lägga mer tid på de. Sen ska jag försöka handla lite smått. inte allt för mycke. flyttar ju hem ett tag nästa torsdag. Skönt med sommar.

Tack och bock, fet som en stock


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0