Nu tittar solen fram

gosse vilket väder det var för typ en kvart sedan. Åska med blixt och dunder. Och regnet vräkte ner. Det regnar fortfarande lite men nu börjar de på att klarna borta vid horisonten.

Vad har Martin gjort idag då? Jag har försökt jobba med PMet. Har väl gått sådär. De har inte blivit så mycket skrivet men jag har läst en del. Sen ringde jag till hälsocentralen och frågade vad de kunde ha varit som hände mig igår. Dom sa att det troligtvis var ett blodtrycksfall och att jag inte behövde göra så mycke åt de. Återkomma om det hände fler gånger.

Nu har jag även bestält en ny mobiltelefon. En Sony Ericsson W880i för er som håller koll på mobilmodeler. De e med 3 abonemang så nu måste alla mina vänner som inte redan har 3 oxå skaffa de så jag kan ringa gratis.

detta om detta. tack å hej för idag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har oxå 3. då ringer vi gratis. tur för oss mä tanke på hur mycke telefonsamtal vi avverkar på varann whohaha

2007-05-14 @ 20:23:56
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0