Laleh till hultsfred

Åkej, nytt släpp från rockparty. Det var mest småsaker som jag inte kände till men Laleh e klar iaf. De kan ju vara trevligt om man hinner med de. Nästa vecka släpper dom schemat så då får man börja planera och prioritera. De blir nog svårt i år.

Jag har jobbat med pm:et idag. De kommer nog bli hela veckan. Kommer bli mycke skrivande fram till sommarlovet nu. Har ju varit lite lat. Men nästa helg blir det lite paus iaf. Då ska jag till Värnamo. Å i helgen ska jag till Falun. Men då tar jag med mig arbetet. Maratonskrivning. Får sitta å fila sista natten. Som vanligt. Suck... att jag aldrig lär mig.
 
Jag var ner till willys en sväng idag oxå. Där innhandlades en mjölk, en dosa snus och en expressen. Och nu är det ducks för MAT!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har minsann traskat runt där nere idag. Dom bygger för fullt. Jag vill oxå ha mat. Nu. Men jag tror inte jag orkar fixa. Dagens ungdom nope

2007-05-15 @ 18:27:34
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: joanna.

japp snart dax för the big city of vmo! fo sho! ;)

2007-05-15 @ 20:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0