En kul helg

Nu har jag varit i "the big city of vmo". Det har varit skitkul. När jag kom i torsdags gick jag å Joanna till apladalen och tittade på djuren men vi matade dom aldrig. Sen kom vi hem och jag fick träffa hennes lådsaspappa, Håkan. Han skulle ha fest på kvällen så vi åt lite grillkorv å så men hans kompisar. Jag fick träffa hennes vänner Daniella och Carro oxå på kvällen. Fan va myggit de va men jag fick ju en kungakrona. Efter de åkte vi hem och tvättade och sen var torsdagen slut.

På Fredagen började vi med att besöka Joannas vän Malin. Med henne drack vi kaffe och kollade på MTV. Hon hade en katt som såg ut som Pebbles. Sen drog vi ner till staden och fiade biljetter och öl till kvällen. Sedan var vi hem till Joannas vän Amanda. Vi skulle äta där men det slutade med att vi åkte till en pizzeria istället. Sedan återvände vi till Amandas lägenhet och började dricka öl på hennes ballkong. På kvällen började folk att dropa in. Jag har lite problem att hålla isär alla. Det var ju så många. Väl i parken (folkets park) kollade vi på musik och blev ännu fullare än va vi redan var. Där träffade jag oxå skitmycke folk. Sen åt vi på "Skrevet" och tog taxi hem. Väl hemma fick jag träffa den lilla gulliga taxen Simpson.

I lördags var vi och hälsade på Joannas mormor. "Du var inte mycket att ta i". Hon bjöd på tårta och varmkorv. Sen åkte vi bil med Joannas morbror till hennes syrra. Där hände det inte så mycke. Hon och hennes kompisar satt å festade och Joanna visade bara upp mig typ. Efter de kom Daniella och hennes karl Micke (från Sthlm) och hämtade oss. Vi skulle spela minigolf men de regna så vi tog en sväng i bilen bara. Sen återvände vi till Amanda och drack öl igen. Inte lika mycke folk den här gången. trevligt. Sen gick vi hem. det var långt.

Så igår var det ducks att åka hem :( Det var jobbit. Jag hade kunnat vara kvar. Varför ska jag ha skola kvar? Längtar tills i sommar. Nästa gång vi träffas är i hultsfred och tills dess e de 16-17 dagar "SUCK"

Kommentarer
Postat av: Elin

själv måste jag alltid härma olle sarris sätt å säga värnamo varje gång jag åker igenom där. jag lider nog av tvångstankar på riktigt.

2007-05-28 @ 14:26:28
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: joejoe

bättre än så bli det inte i the big city ;)

2007-05-28 @ 20:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0