Dansa flamenko i mitt kök

Nu har Joanna åkt hem till sig. Suck, och jag saknar henne redan. Men min helg har varit jättebra. Gud va hon skakade när hon kom i torsdags. Hon var säkert 7 gånger mer nervös än vad jag var men vi fick det supermysigt när vi väl kom hem. Vi har ätit jordgubbar, kollat på shrek II, gått runt och kollat i gävle, varit på apoteket, och så har vi mysigt en hel del oxå :). Sen höll vi på att missa bussen nu idag. Biljetförsäljningsdatan brakade ihop hos swebus men de ordnade sig i alla fall till slut och hon kom iväg. Hon hade gärna fått stanna hos mig annars. De kommer bli väldigt spännande att hälsa på henne sen när de nu blir av? hoppas jag hinner få undan lite skolarbete så att jag hinner ner innan hultan. 

 

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter som värsta toppenhelgen. Men du, dä ä bara 1 månad kvar te hultan nu snart ju. Weehuu.

2007-05-06 @ 19:09:34
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: joanna.

hihi, du glömde ju baltic business :)

2007-05-07 @ 10:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0