Dagen innan Fredag

Imorgon är det dags igen. Då kommer min söta Joanna igen. Oväntat va? Jag längtar verkligen. Och sen tänker jag ta mig ner till Värnamo om två veckor. Jag måste börja turboskriva. Haha :D

Idag har jag varit på handledning. Det gick bra och jag tror jag har det rätt bra förspänt inför mitt PM. Det gäller bara att komma igång. Sen har jag både ledarstilen och den pedagogiska grundsynen kvar. Och läsloggen. Suck de e jävligt mycke. Det blir till att sitta uppe på nätterna sen. Nästa vecka blir det PM för hela slanten. Det hoppas jag ska räcka.

Jag var lite elak idag också. Tove tappade ut all sin bullgurr i diskhon när hon skulle hella av lite vatten. Och jag skrattade så jag nästan brallade på mig. Förlåt Tove.

Det var nog för idag. Ha're!


Kommentarer
Postat av: Elin

men pop-mört (mrrr) man får väl inte skratta sådär MAD fast..jag brukar oxå göra dä åt folk. :! Nu har jag sjungit ut rejält borta på dagis. Grymt. Jag jobbar hela helgen jag. Inget mys för mej. Attans bananer som jag brukar säga. Däremot nästa, när Sonja fyller år. Då blir dä mys för hela slanten. Dä här måste va längsta kommentaren ever. Ha så myyyyyysit ;)

2007-05-10 @ 19:33:26
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0