Borta med vinden

Nu har Joanna åkt hem igen. jag saknar henne. Ska till värnamo om två veckor.

Idag när vi duschade hände något mycket märkligt. Jag blev illamående och föll ihop på golvet. Hmm, vette fan va de berodde på. Och de försvann lika fort som de kom.

För övrigt har det varit en bra helg. Vi gick till bolonierskogen strosade runt. Mysigt men jävligt kallt. Sen kollade vi på eurovision och åt godis. Synd bara att folket i europa inte fattar vad bra musik e. Ark va ju bäst.

Till Fredrik. Jag har nog tänkt fel med veckorna. Jag kan nog komma hem v 22. jag kommer nästa helg oxå tror jag. men var det då du skulle till Göteborg?

Kommentarer
Postat av: Elin

kan ha berott på kärleksruset som går genom kroppen maybe ;) Å ja, dom va bäst..men jävla länderna bara röstade ju på varann. har jag hört..

2007-05-13 @ 16:39:20
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: freddie

nästa helg, vecka 20 alltså, är jag i götet, men vad bra att vi kanske hinner med att repa lite mer :)

vi saknade dig på glamfesten igår föresten, jag var uppklädd med både såntdär ola salo smycke tunt halsen( det där stora hjärtat i sliver), örhängen och tajt uppknäppt skjorta... efter det blev det dessutom karaoke på engelska och bra många efterfester med johhny och grabbarna

2007-05-13 @ 19:31:04
Postat av: freddie

(det står runt halsen och inte tunt halsen, du läste just fel)

2007-05-14 @ 08:47:45
Postat av: freddie

öj, titta vad duktig jag har vart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0