Blä för pedagogisk filosofi

Just nu har jag rätt mycket ångest över skolan. Det är typ två veckor kvar och jag måste skriva en pedagogisk grundsyn, min ledarstil och en läslogg över litterturen samt komentera min planering. Varför ska man behöva vara så jävla djup? Jag vet... Jag blir alltid såhär när det är dags att lämna in saker och det brukar lösa sig. Men fan va jobbit det är.

På Torsdag ska jag iaf åka till Värnamo och de ska bli skitkul! Kolla på getterna i appladalen :) och träffa Joannas kompisar. Har hört att jag redan är omtyckt :) men det bästa av allt kommer ju vara att få träffa henne igen :D Charming Mårten är kär.

Helgen efter de ska jag och Dirty låsa in oss och skriva fantastisk musik som vi sedan ska framföra helgen efter de. Gosse va sunkit de kommer att bli men kul! Sen är det Hultsfred. årets höjdpunkt. Fred... Vet du om Oski ska me?

2 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis då till kärleken.

2007-05-22 @ 19:01:28
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: freddie

nopp, det ska jag kolla

2007-05-22 @ 21:54:30
Postat av: joanna

hihi du kommer få se höns o kaniner med. sen var det en sate som hade stulit ett lamm där hörde jag idag.. skumt, skulle säkert på grillfest. o du, joejoe är me kär hihi ;)

2007-05-23 @ 00:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0