En torsdag i slutet av Mars

Åter en solig dag som jag spenderat inne framför datorn. Imorgon är inlämningsdag för mitt PM och nu är det klart tror jag. Det får gå som det går. Det kan väl inte bli värre än att jag får göra om det.

Imorgon ska jag till Mamma och Pappa. Där ska det bli fest med god mat och tårta. Dom har ju inte firat min födelsedag än och på Lördag blir det med mina kompisar. Det kommer att bli hålligång i helgen alltså.

Nej... om man skulle ta och fixa ihop lite käk nu. Jag har inte så mycket mat hemma men jag tänkte vänta med att handla tills nästa vecka, jag åker ju som sagt hem imorgon. Hmm...Köttbullar har jag ju i alla fall. Det får det nog bli. Japp, då var dagens mat bestämd.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ojoj..jag tänker äta falukorv jag. Eftersom jag lever på kassler, köttbullar å falukorv, ris å makaroner å majs! =)Nyss tog jag mej en hallonglass! Tokgött!

2007-03-29 @ 16:54:27
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0