Solen är tillbaka

Efter nästan en hel vecka konstant regnande så lyser åter solen in genom mitt fönster. Fredagen är här. Idag ska jag åka till min barndoms stad. Jag gillar den. Freddie och jag ska ha bandmöte ikväll kl 20.00. Vi måste ju förbereda oss inför nästa veckas festivalspelning. Det kommer att bjudas både på lite nytt och lite gamalt. Gärna mycket öl oxå. Jag tror att dethär kan bli en helg att minnas.

Jag har hört att Falukalaset är i stan hemma. Fan va skrattretande. Då är det fanimej tur att vi låser in oss. Klarar inte av denna lossasfestival med Axels tivoli, lite marknad och ett öltält på stora torget där alla stans 40+:are sitter och blir fulla. Bättre att bli full hemma.



Kommentarer
Postat av: joanna

jag har ingen sol hos mig. fan va orättvist! puss

2007-06-01 @ 11:23:24
Postat av: freddie

nu ligger intervjun med oss ute på f-festivalens hemsida

2007-06-04 @ 21:46:46
URL: http://f-festivalen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0