Jag ser ljuset i tunneln

Jag känner mig tvunget att skriva en blogg nu. Har väl egentligen inget vettigtatt säga men ändå. På trsdag börjar sommarlovet. Ahhh... Härligt. Måste bara bli klar men de blir jag. Sen blir det röj på FFFFFF-fstivalen men först ska jag klippa mig på fredag. har inte gjort de på ett tag nu så jag ser ut som ett troll. Å nästa vecka blir de Hultsfred. Å då får jag träffa min Joanna igen. jag saknar henne. Haha.. å en roadtrip med fredrik kan ju bli kul. vi hade ju skoj på vägen till Karlstad i fjol.

De va väl vad jag hade att säga. Tack så jävla mycke, och till alla som smyger. KOMENTERA!!!

Kommentarer
Postat av: joanna

du e ju ett gulligt troll :D

2007-06-05 @ 22:00:16
Postat av: joanna

o förresten, var inte för positiv, ljuset i tunneln kan vara ett tåg ;D hahaha pusss

2007-06-05 @ 22:01:15
Postat av: Elin

Dä ä full fart i Hultsfred just nu.

2007-06-10 @ 23:41:49
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0