Festivalen slut

Oj, det var visst ett tag sedan jag skrev här. Har varit upptagen ett tag. Hultsfredsfestivalen är slut. Det var toppen. Lite synd att jag glömde pinglan Elin bara. Det skäms jag lite för. Sorry Elin.

Nu har jag dragit på mig en riktig förkylning. Snorar och hostar mest hela tiden men jag ska bli frisk till middsommar för då kommer Yoko ono (Joanna) hit. Henne saknar jag ju hela tiden!

Hörde oxå att tredagarsbiljetterna till peace & love har tagit slut så det blir nog inte så mycket utav de då. Möjligt att du hittar mig på campingen ändå.

Puss å kram alla glada. Inte till er sura.

Kommentarer
Postat av: joanna

vi kan ju snora o hosta ihop annars ;) jag mår fasen inte bra idag :(

2007-06-18 @ 21:46:04
Postat av: Elin

tydligen så är ju inte jag nån pingla längre. inte ens värd å säga hej till. så gick dä mä dä. men jag ä inte bitter. jag hade rätt kul ändå.

2007-06-19 @ 18:13:01
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: freddie

öj, jag e hemma från torpet nu, så slå en (ingela) pling (forsman) om du vill hitte på nått

2007-06-19 @ 22:15:28
Postat av: freddie

fan du skriver ju aldrig, människa

2007-06-27 @ 14:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0