Politiskt korekt Rödluvan

Per är hemma idag. Det var en jäkla tur för mig. annars hade jag nog dött av uttråkning och av alla förrvirrade tankar som flyger runt i huvudet på mig just nu. Jag är jävligt ledsen men visar det inte så mycket. Kunde knappt sova i natt heller. Det är inte kul. Hoppas bara att jag kan släppa de lite ikväll och umgås på ett normalt sätt. Men min vilja säger nått annat.

Joanna sitter och loggar in på msn hela tiden nu känns det som. Jag vill ju säga "hej" men nej... Jag låter bli. Usch! Varför sitter jag här? Bäst att jag går.

Tja

/Saknar


Kommentarer
Postat av: Elin

Ett bra tips. ta bort henne från listan. då slipper du se när hon kommer in. vill hon nåt så kan ju hon ändå skriva te dej. Så har jag gjort. dä ä toppenbra.

2007-08-18 @ 17:53:14
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0