Oj...Vilken kväll det blev i går ändå

Inte fan blev de nå kubb igår. Istället var vi å kollade på Oski Poski när han hade spelning. Gosse va bra det var. Sen hamnade vi på harrys där det var två för en. Det var väl där det stora misstaget begicks. Det blev aldeless för många öl :D Men de gick bra. Efter de blev det engelska. Där stötte jag på Gurra som nog oxå hade fått några öl för mycket. Efterfest at Jonny Rocker. Där var vi nog inte så länge fast mitt tidsbegräpp va rätt så relativt vid den tidpunkten. Det hela slutade iaf på Freddies soffa runt tretiden.

Runt niotiden i morse vaknade jag av att fredrik stod och sparkade på mig. Hallå... Det är ju alltid jag som väcker honom runt elva, tolv kanske. Men så inte i morse. Då skulle han iväg och köpa Frulle. Han Skulle köpa äcklig juice. Råpressad Potatisjuice. Han kom dock tillbaka med en vanlig apelsinjuice och tur var nog de. Sen satt vi och diskuterade temaveckor med Ågren och efter ett tag började vi spela Nartionalencyklopedin-spelet. Jag och Ågren vann med lite hjälp av Jonny på slutet. Sen gick jag hem.

Kräftis på Lördag. Då är de påt igen ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Nu är jag en bra vuxen..min tid soom bra barn är förbi ;)

2007-08-09 @ 21:50:52
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0