Oh my goch...

Oj, jag glömde visst att blogga igår men jag hade ändå ingenting att berätta. Det var en tråkig dag med ösregn och så. Jag låg inne hela dagen och läste. Jag läste till och med klart de två tornen så nu e de daggs att börja med konungens återkomst.

Ikväll ska jag ha kräftskiva. Det blir nog ett jäkla fylleslag som vanligt. Men det e ju så gott med kräftor. eller hur? Jag har varit ner och köpt öl. Hmm, jag borde inte. Har ju knapp några pengar alls men men. Det var allt för idag och igår.

Tack för att ni tog er tid att läsa

Kommentarer
Postat av: Elin

Jo, jag hade ju tänkt dä. men sen kom jag ju på att jag tycker inte om kräftor, jag vet inte ens hur man skalar dom,,å sen kkom jag ju på att jag jobbar..attans så dä kan gå! varsågod för att jag tog mej tid å läsa. nu väntar min tvättstuga!

2007-08-11 @ 12:59:37
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Elin

oj, nu har du visst glömt blogga i lite fler dagar, hmm.

2007-08-15 @ 18:20:09
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0