hallå hallå

Varför har jag en blogg för? Jag orkar ju ändå aldrig fundera ut fyndiga grejer att skriva om. jag förstår att man inte vill komentera när den e så tråkig.

Idag vaknade jag lite på fel sida. Allt va bara jobbigt. Som tur var var ingen hemma så det slapp gå ut över någon oskylldig (förutom katterna då givetvis). Sen har jag fortsatt min färd genom Midgård i Ringarnas herre. hu... Snart klar. för övrigt har jag inte gjort någonting tror jag.

Jag saknar Joanna oxå. Jag tycker så synd om dig älskling. Vi ses nån gång.

tack för mig på några dagar

Ps. Det blir nog mer bloggat när jag flyttar hem till Pinnmo nästa vecka

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag kommenterar..men du kanske glömmer å läsa mina..precis som du glömde att jag råkade bo i hultsfred? ;)

2007-08-16 @ 22:49:59
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0