Ducks att ta tag

Nu tror jag att jag borde börja skriva någontig i den här bloggen igen. Jag har varit lite innaktiv på den fronten i sommar. Det har inte bara handlat om lathet utan att jag även har haft bättre saker för mig. Just nu håller jag t ex. på att traggla igenom andra boken i Sagan om ringen triologin. Sen har jag ju varit i Rom och de var ju trevligt. Och Värnamo förstoss. Vi får väl se när jag tar mig dit nästa gång.

Idag då, vad har jag gjort idag? Vaknade i Fredriks soffa vid tiotiden av att något jäkla revbensspjäll ringde på dörren. Somnade om och sov till tolv. Usch, vilken sjusovare det har blivit av mig. Sedan blev det kaffe på ballen och Sara och Frejs nya granne Ågren kom förbi. Efter en stund gick vi och åt pizza och byggre upp magen. Det blev jag nästan mer bakis av. Återvände efter ett tag till järnet å satte oss på Saras ballkong och bakisdejtade. Sen gick jag hem och läste.

- Ta det lugnt med pickadollerna
- Men dom e ju inte riktiga

Kommentarer
Postat av: Elin

Skönt..popmört is back. jag har saknat dä här kommenterandet fram å tebax faktiiiiskt. du va ju förr min allra mest trogna läsare å kommenterare.

2007-08-07 @ 22:18:54
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0