Dagens fel

Fan... Jag tror jag har kommit in i en jävla otursperiod igen nu. Igår gick min kamera sönder... igen! Fast den här gången har jag mig själv att skylla. Så nu kommer min Bilddagbok bli lite tråkig ett tag.

Igår hade Perssan Kräftskiva. Det var skitkul att träffa honom igen. Fast jag åt inge kräftisar. Jag körde istället på rostbiff med potatissallad och bröd. Jag har lärt mig en del nya snaps visor. "Ge mig en snaps och får jag inte snaps så blir jag inte glad" hahaha.... De blev kanske lite för mycke snaps så jag har lite känningar idag men va fan... Ja... Det hände väl inte så mycket mer. Det var trevligt helt enkelt.

Tack

Kommentarer
Postat av: Elin

häromdagen på jobbet kom dä en kräfta krypandes i personalmatsalen. han hade rymt från köket. å tro fan dä. vem vill bli levande kokt.

2007-08-19 @ 11:51:13
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0