Back in Gävle

Nu börjar skolan snart. På tisdag är det ducks, och idag har jag flyttat hem till min lägenhet igen. Undrar hur det kommer att gå. Mår ju inte så himla bra just nu men mamma och pappa är ett bra stöd. Jag saknar Joanna :(

Igår var jag med Samuel, cajsa, linda och lite annat löst folk på harrys. Det var två för en och sedan Engelska med kareoke och sedan hem till göteborgarna på efterfest. Det blev sent som fan så jag har varit trött hela dagen. blä.

over and out som joanna skriver i sin blogg.

Kommentarer
Postat av: Elin

Va dä dammigt i lägenheten? y7

2007-08-23 @ 20:21:06
URL: http://egoelin.blogg.se
Postat av: Freddie

öhm.. övrigt löst folk... tack.

2007-08-24 @ 11:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0