Sommaren som försvann

Vintern är snart här igen. Det känner jag på mig. Det är kallt som i Januari. Det var kanske lite överdrivet när det e typ 5 grader men man fryser ju i alla fall.

Idag har jag deltagit i ett fysiologiskt experiment. Jag fick både väga mig (58 kg) och mäta mig (181 cm). Sedan var jag tvungen att uppge min ålder (23 år). Det togs ett fotografi i helfigur och nu ska folk få gissa. Skulle vara kul att se resultatet men det kommer man väl aldrig att få göra. Jag fick en biobiljet för besväret i alla fall.

Jag har även fått lite mer grepp om kursen men oj vad mycke det verkar vara. Ja, detta om detta. Dagens blogg gjord :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Ojoj..du väger inte mycke dy..du tynar bort mä åldern y7 varför får man en biobiljett egntligen..ofta vill man ju gå mä nån. jag fick en från jobbet..jag som inte ens gillar film. skulle verkligen aldrig gå på bio ensam =) MAD

2007-04-03 @ 16:29:56
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0