Snart helg

Hej alla läsare!

Igår fick jag lite klagomål (från Elin) på att jag inte orkade blogga. Där för lovade jag henne en lite längre blogg idag.

Just nu sitter jag och lyssnar på en mycket arg debatt på radio. En helt galen vänsterpartist sitter och skriker om sin alternativa budjet. I och för sig är inte regeringens representant så himla lugn han heller. Jobbit att lyssna på. Nu stänger jag av.

Vad har Pop-mart gjort idag och igår då? Jag har haft min undervisning på skolan. De har faktist gått bättre än vad jag hade väntat mig även fast typ hela 8a nu kallar mig för Martin Luther.

Min tröja har kommit idag oxå. Men jag har inte hämtat den än. Hoppas storleken stämmer. Jag orkar fan inte hålla på och skicka tillbaka och byta och hålla på. Men den e ju snygg (se bild i tidigare blogg).

Imorgon ska jag hem till Falun. Bandträff imorgonkväll. Till alla DFACMMOME-fans kan jag medela att dom är i full gång med att skriva nytt material. Kommer nog bli en del premiärer på ffffff-festivalen.

7 dagar kvar. Ahhh, en vecka! Nästa torsdag kommer jag vara spännd som en fiolsträng. Men de kommer att bli så jävla kul.

Elin, va dehär tillräckligt?

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja..dä va tillräckligt..Jag kommer numer kalla dej Martin Luther King bara för du va så duktig =) blir dä bra?

2007-04-26 @ 15:52:29
URL: http://egoelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0